niedziela, 10 sierpnia 2014

Batiste

Cześć!
 Dziś przychodzę do Was z recenzją pewnego produktu do włosów. Jak możecie się domyślić po tytule postu, będzie to suchy szampon z Batiste. Jego cena to ok. 15 zł. Słyszałam o nim wiele pozytywnych zdań. Podobno włosy są gęstsze, nie są już tłuste. Ogólnie to dziewczyny bardzo lubią ten produkt. Stwierdziłam, że może faktycznie warto go spróbować.


Niestety, trochę się zawiodłam. Może miałam zbyt dużo oczekiwania wobec tego szamponu? Nie mam pojęcia. Używałam go tak, jak było napisane na opakowaniu. Faktycznie może przez jakiś czas włosy przestały być tłuste i trochę gęstsze, jednak po ok. 30 minutach wracały do swojego poprzedniego stanu. Wypróbowała go również moja mama. Jej stało się tak samo.
Podsumowując, Batiste nie trafił do moich ulubieńców i chyba nie szybko skuszę się do kupna nowego opakowanie.

PLUSY:
-niska cena
-wiele pozytywnych recenzji na temat produktu

MINUSY:
-włosy szybko wracają do swojego poprzedniego stanu


Do już wszystko na dziś. Do następnego. :)

Iwona.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz