niedziela, 17 sierpnia 2014

Oto ja! & Mix Inspirations

Hey!
Lato to pora, kiedy czerpiemy wiele inspiracji z innych osób, albo rzeczy. Dzisiaj przychodzę do Was z kilkoma zdjęciami, które znalazłam w internecie. Ale z racji tego, że to mój pierwszy post najpierw się Wam przedstawię.

Mam na imię Kinga, jestem w wieku odpowiednim, żeby zacząć pisać bloga. Jest to, w sumie, moja pasja - gdy to robię, czuję, że jestem SOBĄ. Interesuję się głównie muzyką, fotografią, jedzeniem (nie koniecznie gotowaniem), modą i czytaniem książek. Moimi idolami są: Miley Cyrus, Cara Delevingne i Anja Rubik. Iwona dużo już Wam pisała o czym będzie blog, więc nie będę powtarzać jej słów.






















































***

Oczekujcie zmiany wyglądu bloga. ;) Na dzisiaj to tyle. Oby się Wam spodobało. Papa :3

Kinga.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz