wtorek, 2 września 2014

Ulubieńcy sierpnia Iwony

Witajcie kochani! :)
 Dziś mam dla Was kilku moich ulubieńców, którzy uzbierali się podczas sierpnia. Bez długiego wstępu, zaczynamy!



 Pierwszą rzeczą jest oliwkowy krem do rąk i paznokci. Ja nie zauważyłam jakieś różnicy w moich paznokciach, jednak mogę przyznać, że ręce są bardzej delikatne i znika uczucie suchości.


 Następnym ulubieńcem jest żel pod prysznic z Creigtons. Jest o zapachu malinowo-granatowym i pachnie cudownie.  Nie kosztuję dużo, co sprawia, że mam ochotę kupić następne opakowanie. Ja uwielbiam eksperymentować z różnymi zapachami, więc pewnie skuszę się na inny zapach. 


 Do tego cudownego żelu, znalazłam bardzo fajny balsam do ciała z Nivea. Sprawia on, że nasze ciało jest wygładzone i do tego ma ten  charakterystyczny zapach nivea.


 Kolejną rzeczą jest szampon, a dokładnie szampon z Herbal Essences o zapachu herbaty i mięty. Moje włosy od razu się z nim zaprzyjaźniły. Są po nim miękkie i bardzo ładnie się układają. Polecam :).


 Pewnie każdy zna już masełko do ust z Nivea. Ja wybrałam o  zapachu karmelowym. Bardzo dobrze prezentuje się na ustach oraz poprawia ich kondycję. Jedyną jego wadą jest to, że ,,odkłada" nam się w kącikach ust.


  Chyba  moje usta postanowiły, że to im nie wystarczy i  zaprzyjaźniły się też z pewnym błyszczykiem z Lumiere. Błyszczyk ten daję różowy polysk naszym ustą, co wygląda ślicznie. Później, gdy wyschnie, nasze usta są różowe. Nie jest to jasny, lecz ciemny róż. Utrzymuję się dość długo.


Skończyłam już z kosmetykami i przechodzę do czegoś innego, a mianowicie do filmu. W tym miesiącu moim ulubionym stał się film pod tytułem ,,Nietykalni". Opowiada o mężczyźnie, który opiekuje się drugim, który jest niepełnosprawny. Jest to historia oparta na faktach. Nie będę wam dużo o nim opowiadała, bo chcę, żebyście sami go obejrzeli. Pokazuję on bardzo dużo uczuć, sytuacji z codziennego życia każdego człowieka. Począwszy od przyjaźni, skończywszy na odwadze. Serdecznie polecam każdemu.

(http:https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiMb1vwybjP8FQH-Uh2bZjPgxFBvFb2Cu-xaNU9suiM7IjkOZmk3Wf7knb4Qa6xGn6xsDOHlWOerOSlOySk5_VUvLN0nrGbJeoUlYj8qYA8OPbOpxBlNvyMOOuWVjcU0JscKn3r92XwJkI/s1600/nietykalni.jpg)



To moi wszyscy ulubieńcy, a kto w tym miesiącu dotarł do waszego serduszka? Piszcie! :)

Iwona.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz